چگونه می توان یک بیمار به دیالیز کلیه را کار خود را دوباره
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان یک بیمار به دیالیز کلیه را کار خود را دوباره

یک بیمار دیالیز چگونه می توان کار کلیه خود را دوباره؟ این سوال این است که توسط بسیاری از مردم، نه تنها بیمار بلکه مردم مربوط به آنها می باشد. در گذشته، مردم در نظر گرفته است که یک بار کلیه به شکست رفت، آن را نمی تواند تعمیر شود. اما تحقیقات اخیر نشان می دهد که تا زمانی که بافت کلیه می نکروز می رود، آنها را می توان به درجاتی تعمیر. است که می گویند، تا زمانی که بیمار می تواند درمان مناسب قبل از بافت کلیه خود را می رود شکست کاملا، آنها یک فرصت به آنها را دوباره کار را دریافت کنید.
چه درمان مفید است برای بازگرداندن بافت کلیه؟
برای بیمار نارسایی کلیه بافت کلیه را می توان به سه نوع، که بافت های سالم، بافت آسیب دیده و بافت نکروز تقسیم شده است. همانطور که در بالا ذکر شد بافت نکروز نمی تواند دوباره معکوس شود، بنابراین اگر ما می خواهیم برای بازگرداندن بافت کلیه ما نیاز به ترمیم بافت آسیب دیده است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن را می توانید بافت کلیه آسیب دیده توسط چهار عملکرد اصلی آن است، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی هستند بازگرداند. پس از بافت ترمیم شده بود، مواد تشکیل دهنده فعال در این دارو آنها را از آسیب بیشتر محافظت می کند، بنابراین برای جلوگیری از عملکرد کلیه از رفتن به پایین. که عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیمار به دیالیز می تواند از دیالیز به تدریج خلاص شوید.
اما در اینجا من به شما یادآوری است که به عنوان یک بیمار به دیالیز شما باید این درمان زودتر را، پیش از آن شما می توانید آن را دریافت کنید، بیشتر اثر درمانی شما می توانید دست یابد.
اگر می خواهید مطمئن کلیه خود را دوباره کار یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: